loading...
مرگ بر امریکا
علیرضا بازدید : 57 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
طی دو روز اخیر، انتشار اخباری از سوی برخی رسانه های آمریکایی مبنی بر ساخت ماکتی عظیم از یک ناو هواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس، توجه زیادی را به خود جلب کرد و بهانه خوبی برای جوسازی علیه ایران شد.

 

 

طی دو روز اخیر، انتشار اخباری از سوی برخی رسانه های آمریکایی مبنی بر ساخت ماکتی عظیم از یک ناو هواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس، توجه زیادی را به خود جلب کرد و بهانه خوبی برای جوسازی علیه ایران شد. اما با انتشار دلیل اصلی ساخت این ماکت، مشخص شد که فضاسازی رسانه های غربی بار دیگر بدون سند و مدرک و تنها با هدف منفی جلوه دادن چهره ایران بوده است.
به گزارش تابناک، دو روز پیش خبری در رسانه های آمریکایی منتشر و به سرعت در سطح وسیعی در اکثر رسانه های غربی بازنشر شد مبنی بر اینکه ایران در حال ساخت ماکتی از یک ناو هواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس است. در این میان، آنچه برای غربی ها نامشخص بود و به گمانه زنی ها و البته فضاسازی های زیادی دامن زد، هدف اصلی ساخت این ماکت بود.
در همان روز، خبرگزاری فرانسه نوشت که بر اساس تصاویر ماهواره ای به دست آمده از منطقه، ایران در حال ساخت ماکتی از یک ناو هواپیمابر آمریکایی در سواحل خود در خلیج فارس است و مقامات آمریکایی می گویند از هدف ساخت چنین ماکتی اطلاع ندارند. سه تن از مقامات دولت آمریکا گفته اند این ماکت که در نزدیکی بندرعباس در حال ساخت است، شبیه یک ناو هسته ای آمریکایی در کلاس «نیمیتس» است. آن ها این پروژه را «عجیب و غریب» خواندند.
برخی دیگر از رسانه های غربی، پا را فراتر از این گذاشته و به گمانه زنی های بی اساس درباره این موضوع پرداختند. به عنوان مثال، در برخی از مطالب منتشره در این زمینه، ادعا شد که ایران قصد دارد از این ماکت استفاده تبلیغاتی کند و احتمالاً قصد دارد در یک مراسم تبلیغاتی با موشک های خود آن را منهدم کرده و به این ترتیب قدرت خود را به رخ آمریکا بکشد!
اما ماجرا به اینجا هم ختم نشد؛ زیرا یک سناتور ارشد دموکرات آمریکایی نیز روز گذشته درباره این موضوع به موضع گیری پرداخت. به نوشته «یو اس ای تودی»، الیوت انجل مدعی شد ساخت یک ماکت از ناو آمریکایی در خلیج فارس، نشانگر آن است که ایران همچنان در مقابل آمریکا حسن نیت و صداقت ندارد.
همین سایت در ادامه به نقل از یک «کارشناس مسائل ایران» در موسسه «آمریکن اینترپرایز» نوشت ساخت این ماکت، می تواند نشانه ای از برنامه جدید و پیچیده ایران برای آموزش ساخت ناوهای جنگی و نیز توسعه قابلیت های خود برای مقابله با آمریکا باشد. 
به هر حال، این ها تنها چند نمونه از فضاسازی بود که در پی انتشار خبر و تصاویر ساخت ماکت ناو آمریکایی در خلیج فارس، در رسانه های غربی به راه افتاد. 
افشای پشت‌پرده ساخت ماکت ناو آمریکایی در خلیج فارس
تصویر سمت راست عکسی است که توسط ماهواره های آمریکایی گرفته شده و تصویر سمت چپ، مدل واقعی ناو آمریکایی ست که ماکت از روی آن ساخته شده است.
علیرضا بازدید : 46 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
نکته مهمی که از اطلاعات منتشره به دست می‌آید این است که فرمان رئیس ستاد مشترک آمریکا درباره عملیات سایبری، فراتر از یک دستور برای برنامه‌ریزی یا آمادگی برای بحران است، بلکه صراحتا یک فرمان آغاز عملیات نظامی است.

گزوه جنگ نرم مشرق- بر اساس فرمان محرمانه‌ای که رئیس ستاد مشترک آمریکا در تابستان گذشته منتشر کرده، ارتش آمریکا مکلف به اجرای یک عملیات نظامی ویژه شده است.

 

از جزئیات این عملیات، اطلاعاتی به دست نیامده اما آنطور که رسانه‌های غربی گزارش داده‌اند، این عملیات ویژه مطمئنا درباره فعالیت‌های نظامی در عرصه سایبر است. گفتنی است خبر این عملیات محرمانه، دو هفته پیش با انتشار دستورالعمل نیروی هوایی آمریکا درز کرد.

در دستورالعمل نیروی هوایی آمریکا که با شماره 10-1701 و با عنوان "Command and Control (C2) for Cyberspace Operations,”   در تاریخ 4 مارس منتشر شده، به فرمان رئیس ستاد مشترک آمریکا در ژوئن 2013 برای اجرای عملیات‌های آفندی و پدافندی سایبری اشاره شده است. 

عملیات نظامی سایبری محرمانه آمریکا
علیرضا بازدید : 96 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
ناتوانی آمریکا از پیش بینی انقلاب اسلامی در ایران و بیداری اسلامی در سایر کشورهای عربی سازمانهای اطلاعاتی این کشور را مجبور کرده تا از نرم افزار برای این پیش بینی ها استفاده کنند.

 

گروه جنگ نرم مشرق- مراکز امنیتی و دانشگاهی آمریکا در حال پیگیری طرح‌هایی برای پیش‌بینی رایانه‌ای وقوع انقلاب و ناآرامی در کشورهای مختلف جهان هستند.

 

پیش‌بینی وقوع انقلاب یا جنگ در کشورها، پروژه‌های محرمانه محسوب می‌شوند که توسط نهادهای اطلاعاتی هر کشوری در حال اجرا هستند.

با این حال، با پیشرفت علوم رایانه‌ای، آمریکایی‌ها به فکر استفاده از توان بالای تحلیل رایانه‌ها برای پیش‌بینی وقوع انقلاب، درگیری، ناآرامی و شورش در مناطق مختلف جهان هستند.

سناریوی پیش‌بینی خودکار بحران‌ برای اولین بار در دهه 1990 در بخش تحقیق و توسعه پنتاگون به نام «آژانس پروژه‌های تحقیقات پیشرفته دفاعی» Defense Advance Research Projects Agency کلید خورد.

هدف این موسسه آزمایش راهکارهای مبتنی بر نرم‌افزارهای رایانه‌ای برای پیش‌بینی زمان سقوط دولت‌ها در آینده نزدیک (تا شش ماه آینده) بود. نتایج آزمایش‌ها نشان می‌داد در حالی که تحلیل‌های تحلیلگران سازمان سیا تا 60 درصد درست از کار در می‌آمد، پیش‌بینی‌های موسسه فوق، تا 80 درصد صحت داشت. آژانس پروژه‌های تحقیقات پیشرفته دفاعی، سیستم خود را «سیستم یکپارچه هشداردهنده پیش از موعد بحران» Integrated Conflict Early Warning System نامگذاری کرده است.

تلاش آمریکا برای دستیابی به سیستم‌های پیش‌بینی انقلاب // در حال ویرایش

 

علیرضا بازدید : 76 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
فیلم حاشیه‌ اقیانوس آرام با داشتن سه المان اصلی یعنی زن شرقی به عنوان نماد تمدن شرق ،اقیانوس آرام و هنگ‌کنگ بعنوان سرزمین شرق و هیولایی در قامت افسانه‌های شرقی (گودزیلا) جامعه شرقی را هدف اصلی خود قرار داده است تا در توجیه آن بر آید که کشورهای شرقی به خصوص آسیایی توانایی مراقب و حفظ امنیت خود را ندارند.

 

گروه گزارش ویژه مشرق- یکی از فیلم‌های مطرح در سال 2013 که در جهت ایجاد توهم هژمونی غرب در جهان ساخته و در سراسر دنیا اکران شد فیلم  Pacific Rim  ساخته‌ی دل ترو است. اهمیت این فیلم از جهت آن است که امریکا، این ابرقدرت رو به افول برای آنکه بتواند به بقای خود در جهان ادامه دهد ناچار است با کمک فیلم‌سازان خود آنچه که ایدئولوژی و اعتقادات خود می‌داند را به جهانیان القا کند. هدف از نوشتن این مطلب روشنگری نسبت به بخشی از آنچه فیلم Pacific Rim  قصد القای آن را دارد است .

جنگ سرد - -جنگ نرم؛

جنگ سرد به تنش‌ها، کشمکش‌ها ما بین ایالات‌متحده،  شوروی و هم‌پیمانان آنها در طول دهه‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۹۰ اطلاق می‌شود.(1) مفهوم جنگ سرد را یک صهیونیسم آلمانی- یهودی‌تبار به نام برنارد باروک (Bernard Mannes Baruch) که یک سیاستمدار آمریکایی نیز بود ابداع کرد.(2)
 
برنارد باروک  (۱۸۷۰ –۱۹۶۵)
علیرضا بازدید : 58 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
فرصت‌ها و تهدیدهای فرهنگی موجود در هر تمدن و کشوری پتانسیل شگرفی در تعالی و سقوط یک جامعه دارد از این جهت آسیب‌شناسی فرهنگی، یکی از اصول قطعی و خدشه‌ناپذیر در هر جامعه ای محسوب می‌شود.

 

گروه گزارش ویژه مشرق - هم اکنون ایالت متحده آمریکا به عنوان دارنده قوی‌ترین سیستم رسانه‌ای با تولید سالانه هزاران قطعه موسیقی،انیمیشن، سریال و آثار سینمایی، در تئوریزه کردن اندیشه خود یکه‌تاز است.

این آثار رسانه‌ای به عنوان یکی از اثرگذارترین ابزار آلات فرهنگی در گستراندن اهداف ایالت متحده نقش پر رنگی را ایفا می‌کند، در این راستا انیمیشن به عنوان ابزاری سرگرم‌کننده و پرطرفدار که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است از بالاترین ظرفیت برای شکل دادن به فرهنگ عمومی یک جامعه برخوردار است.

از این حیث، سالانه کمپانی‌های نامی و مشهور آمریکایی با ساخت تعداد قابل‌توجهی انیمیشن در راستای اجرای رسالت جهانی‌سازی گام مهمی را بر می‌دارند.

استودیوهای انیمیشن پیکسار (Pixar Animation Studios) را می‌توان یکی از پیش‌قراولان انیمیشن‌سازی دانست که در سال ۱۹۸۶ میلادی توسط استیو جابز و ادوین کتمول تأسیس شد.

علیرضا بازدید : 144 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)
اقليت حاکم در آمريکا همانند همتايان خود در سراسر جهان، روي تخت‌هاي امن خود نشسته و از نارضايتي فزاينده در دنياي «خارج» به شدت هراسانند. به همين دليل است که آنها رو به جمع آوري گسترده اطلاعات، نظارت، جاسوسي و مراقبت آورده‌اند. همه اينها به منظور حفظ «کنترل» روي اين بي ثباتي ِ شکننده و در حال انفجار است.

 

گروه گزارش ویژه مشرق- پریست و آرکین به نقل از «دنیس بلر»، مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا می‌نویسند: «پس از 11 سپتامبر هنگامی که ما تصمیم به حمله به تندروها گرفتیم و همان سیاستی را اتخاذ کردیم که در داخل نیز از آن استفاده می‌کنیم. رویکرد ما این بود که اگر این حمله ارزشش را دارد پس ارزش زیاده‌روی را نیز دارد.» وی توضیح داد که حملات 11 سپتامبر همان تروریسم دولتی بود. آمریکا نیاز به دشمن دارد و هنگامی که دشمنی نیست باید ایجاد شود.
بقیه در ادامه مطلب
علیرضا بازدید : 60 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)
بیان مواضع، رویکردها و دیدگاه‌ها درباره مسائل مختلف و رویدادهای مهم در دستگاه‌ها و نهادهای داخل و خارج از کشور برعهده سخنگو این نهاد یا دستگاه است.

 

به گزارش مشرق، بیان مواضع، رویکردها و دیدگاه‌ها درباره مسائل مختلف و رویدادهای مهم در دستگاه‌ها، و نهادهای داخل و خارج از کشور  برعهده سخنگوی نهادها یا دستگاه‌های دولتی است.
 
کشورهای دنیا برای تعامل با یکدیگر و بیان مواضع و دیدگاه‌های خود درباره مسائل مختلف از افرادی به عنوان سخنگو استفاده می‌کنند. سازمان‌ها، دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و هیئت دولت معمولا برای بیان نظرات خود از یک یا چند سخنگو استفاده می‌کنند. برخی کشور‌ها برای بخش‌ها و مراکز خاص سخنگوی ویژه دارند.
 
در این میان چند سخنگو به طور همزمان رویکرد آمریکا را در رابطه با مسایل مختلف بیان می‌کنند و وظیفه سخنگویی این کشور را برعهده دارند. بیشترین تعداد سخنگویان دولت به آمریکا تعلق دارد که در صورت لزوم تغییر می‌کنند یا از سمتی به سمت دیگر جا به جا می‌شوند. در حال حاضر چهار سخنگو در دولت اوباما مشغول خدمت هستند.
بقیه در ادامه مطلب
علیرضا بازدید : 121 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)
کمپانی ماکروسافت در دسامبر ۲۰۱۲ میلادی، حدود ۱۴۵۱۰۰ دلار از دی.آی.تی.یو (DITU) دریافت کرده که ۱۰۰ دلار به ازای هر درخواست بوده و این مبلغ در سال ۲۰۱۳ میلادی به ۲۰۰ دلار برای هر درخواست رسیده که موجب شده تا در نوامبر ۲۰۱۳ میلادی مبلغ ۲۸۱۰۰۰ دلار درآمد نصیب کمپانی مایکروسافت نماید.

 

به گزارش مشرق، بعد از افشاگری های گسترده صورت گرفته طی چند ماه اخیر در مورد آژانس امنیت ملی آمریکا ان.اس.ای (NSA)، تقریبا همه از این موضوع اطلاع داشتند که شرکت های کامپیوتری در همکاری با سازمان ان.اس.ای (NSAاطلاعات مورد نیاز این سازمان را تحت پروتکل های قانونی در اختارش می‌گذاشتند؛ اما با این همه بر اساس اطلاعاتی که به تازگی توسط گروه هکر های معروف به ارتش الکترونیکی سوریه منتشر شده، این شرکت ها در پشت صحنه، در واقع اطلاعات را به سازمان های دولتی آمریکا می‌فروشند.
بقیه در ادامه مطلب
علیرضا بازدید : 132 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)
فيلم "متروپليس" كه در سال 1927 توسط "فريتز لانگ"(Fritz Lang) كارگردان معروف آلماني ساخته شد، يكي از آثار كلاسيك هنر هفتم است كه ظاهرا با گذشت زمان خاك كهنگي و قديمي بودن بر آن ننشسته است. چرا اين فيلم به الگويي براي "ستارگان درخشان موسيقي پاپ" تبديل شده است؟ اما پيام سري نهفته در اين فيلم چیست؟

 

گروه گزارش ویژه مشرق؛ فيلم "متروپليس" كه در سال 1927 توسط "فريتز لانگ"(Fritz Lang) كارگردان معروف آلماني ساخته شد، يكي از آثار كلاسيك هنر هفتم است كه ظاهرا با گذشت زمان خاك كهنگي و قديمي بودن بر آن ننشسته است.
فيلم متروپليس به جاي آنكه به دست فراموشي سپرده شود و منسوخ گردد، به طور روزافزون ارتباط خود را با اغلب پيش‌بيني‌ها نشان مي‌دهد كه در زمان معاصر به واقعيت مي‌رسند. در اين گزارش به پيام سري نهفته در اين فيلم و بهره‌گيري از صحنه‌هاي تخيلي آن در آثار خواننده‌هاي پاپ نگاه اجمالي خواهيم انداخت.

 
متروپليس يك فيلم علمي – تخيلي صامت است كه در سال 1927 به كارگرداني فريتز لانگ از اساتيد سبك اكسپرسيونيسم آلمان بر روي پرده سينما اكران شد. فيلم متروپليس كه در زمان آينده يك ناكجاآباد اتفاق مي‌افتد، اعضاي جامعه را به دو طبقه متمايز و جدا از هم– متفكران و كارگران– تفكيك نموده و به كشمكش و تقابل بين دو هويت متضاد مي‌پردازد. 
بقیه در ادامه مطلب
علیرضا بازدید : 155 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (3)
سران سازمان های مخفی یعنی انگلیس و آمریکا با مدیریت رژیم صهیونستی از همه حیله ها برای این منظور بهره جستند. آنها با طرح "پروژه یوژنیکس" یا همان "علم به‌نژادی"، همه تلاش خود را مصروف عقیم سازی مردم جهان، ممانعت از تولد و کنترل زاد و ولد کردند و با همه قوا این پروژه را بر کشورهای شرقی و مذهبی تحمیل نمودند.

 

گروه فرهنگی مشرق - "ادوارد سعید"، محقق معروف فلسطینی الاصل که در مجامع دانشگاهی آمریکایی صاحب نام و کرسی است معتقد است "غرب همواره به شرق اسلامی با کینه و ترس برخورد کرده است. برای این کینه و ترس، دلایل مختلف و فراوان روان شناختی و مذهبی می توان ذکر کرد؛ اما همه دشمنی غرب، به نگاه آنها به چالش های آخر الزمانی بر می گردد. 

 
کشتار خاموش ساکنان زمین 
بقیه مطلب در ادامه مطلب 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مقدمه سایت


    اطلاعیه:
    از کلیه وبلاگ نویسان ارزشی عزیز که علاقه مند همکاری در اداره پایگاه اینترنتی مرگ بر امریکا را دارند دعوت میکنیم ما را در هر چه بهتر شدن این سایت همیاری کنند.
    ..............
    رزمنده ای كـه در فـضای سایبر می جنـگی بـرای فـشردن كلیدهای كامپیوتر وضـو بگیر و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس.بدانكه تو مصداق و مارَمَیت اِذ رَمَیت ... هستی .تو در شبهای تـاریك جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میكنی مراقب باش،به شهدا تمسك كن بصیرتت را بالا ببر كه تركش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد كن...با اهل بیت یكی شو و در این راه گوش به فرمان آنها باش.
    ..............
    *افـــتــخـارات وبــــلاگــ*
    افتــخاری جـــز خـــدمت نداریــــم

    اللهم العنهم جميعــاً

    لعنت بر اسرائيل

    لعنت بر آمريكا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 489
  • بازدید سال : 1,194
  • بازدید کلی : 10,160
  • کدهای اختصاصی

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

    مهدویت امام زمان (عج)


    وبـــــلاگــــــ آل طــــه

    وبلاگ پدیدار



    وبلاگ همسنگران

    وبلاگ پدیدار


    دل نوشته های یه کبوتر


    سـرباز ولایـت


    یادگار از جنگ

    جنگ نرم